Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Εγώ και αυτός ο εαυτός...15/10/2008

========================

Απόψε περιμένω να βραδιάσει,
να κρυφτώ στο σκοτάδι ελπίζω,
να χαθεί η ντροπή μου,
δεν αντέχω άλλο να τη ζω..


Σκέψεις ανεκδιήγητες και λάθη,
πάθη στο πέπλο της νύχτας να τυλίξω
κι έπειτα σε πολυάμπαρο σεντούκι
να κλειδώσω...


Ένας διπλός εαυτός,
ένας παντελώς άγνωστος,
αυτός κοιμάται πλάι μου..


Ό,τι γνωρίζω είναι αυτές οι λέξεις,
σκέψεις άλλων,
τρίτων χαρακτηρισμοί, σιωπής μηνύματα.


Κουβάρι μπερδεμένο και μυστήριο,
κόμποι παντού δεμένοι,
στα πόδια μου, στα χέρια μου, στον άλλον,
δύο πνίγουν...


Σκόνταψε από τους δυο κάποιος,
ποιος δε γνωρίζω,
μικρής πραγματικότητας προσγείωση,
λήθη και αλήθεια.


Ένας ορθός και άλλος χαμένος,
μένος και θλίψη και στους δυο,
απόγνωση,
αδιέξοδο ατέλειωτο δίχως λύτρωση.


Κουβάρι μπερδεμένο και άλυτο,
κι εγώ να βρω αναζητώ το "σπιτικό" μου,
ψυχή μου μόνη και άστεγη,
περιπλανόμενη ψυχή μου...

========================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου