Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Τάσεις φυγής... 28/08/07

28/08/07

Καράβι ελπίδας μακριά ταξιδεύει,

Με εικόνες παράξενες ανθρώπους μαγεύει.

Εικόνες θολές, μακριά απ’ την αλήθεια,

Εικόνες που ζούμε σε παραμύθια.

Καράβι αταξίδευτο μαζί σου γυρεύω,

Έναν τόπο που ήδη μπορώ και αγναντεύω.

Τόπο γεμάτο λουλούδια και φως

Όπου έμοιαζε λίγο η ζωή να ναι αλλιώς.

Λιμάνι γυρεύω να σταματήσω ,

Φουρτούνες μεγάλες άλλο μη ζήσω

Να είναι απάνεμο, να είναι καλό,

Και η θάλασσα σεντόνι να μοιάζει εδώ…..

Με αγάπη πολύχρωμη, αγάπη μοιραία,

Αγάπη που στόλιζε τα πάντα ωραία.

Αγάπη βασιλεύει στον τόπο εκείνο,

Αγάπη που μαγεύει εμένα και εκείνο.

Όρμος της φύσης θα ήθελα να ναι,

Στενοχώρια και θλίψη μακριά να κρατάνε.

Κολλάνε στη σκούνα, βότσαλο και άμμος,

Κι ενώνουν με χρόνια αφρό και βάθος……..

Τώρα κατάλαβες καλό μου καράβι,

Που θέλω να βρίσκομαι το επόμενο βράδυ.

Στην άκρη της θάλασσας θα σε προσμένω,

Το ταξίδι να ναι εύκολο και όχι ξένο.

Φουρτούνες και αέρηδες θα σταματήσουν

Επιθυμία βαθιά θα ακολουθήσουν.

Το φόβο να διώξουν απόψε μακάρι,

Για πυξίδα μονάχα ολόγιομο φεγγάρι

Με πρύμνη, καράβι, θα μπεις να με αφήσεις,

Εικόνα και θύμηση να μην κρατήσεις,

Κάβο μη δέσεις καθόλου εδώ,

Κι εγώ με πλάτη θα σε χαιρετώ.

Κι ήθελα έπειτα καράβι να φύγεις,

Χάρτη επιστροφής ποτέ μην ανοίγεις,

Να μείνω για πάντα στον τόπο αυτό

Κι εσύ να μη φέρεις κανένα εδώ.

Σκοτάδι και λήθη να κρύψει για πάντα,

Μέρη γνωστά και παλιά συμβάντα,

Κι ο θεός ανίκανο να με καταστήσει

Να φτιάξω καράβι που θα γυρίσει.

Καράβι μου, κι αν ρθουν να ρωτήσουν,

Που πήγα, πού είμαι ποτέ μη γνωρίσουν.

Μικρό μυστικό να μείνει αλλά,

Πες τους μονάχα πως είμαι καλά...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου