Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Φεγγαρι φιλε μου...11/06/09

=======================

Σκεψεις πολλες με ταλανιζουν αποψε.

Συντροφια μου ενα τσιγαρο... κι εσυ φεγγαρι φιλε μου,

Οπως σε βλεπω απο το παραθυρο μου.

Ειναι αρκετα περασμενη η ωρα

ωστε να φαινεσαι φωτεινο καθως η πολη κοιμαται.


Κι ομως μια λαμπα απο δωματιο αντικρυνο ταραζει την εικονα.

Χαμηλος ο φωτισμος, τοσος για να διακρινω τη γυναικεια μοναχικη σιλουετα της.

Ειναι γυμνη και χορευει.

Μελωδια μεθυσμενη οπως και η ιδια, και εγω περισσοτερο..

Απο τι μεθυσε φιλε μου;

Κρασι η ερωτας την ταξιδευει;


Ξερεις. Την ειδα προχθες να σου μιλα γυμνη στο παραθυρο.

Την εχω δει γυμνη πολλες φορες.

Στο τελος μ’ αρνηθηκε και στοιχειωσα, σ’ αυτο το σπιτι, στο δικο μου παραθυρο, με εκεινη θεα...


==============================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου